2010年4月2日 星期五

【昨晚】


1.4.2010

补写昨天的 因为昨晚没电>< 11点就来点了 可是没有线 shit
oh 今天补习 呼 蛮累的 呼呼
现在每天都有爱心便当咧 啦啦

妈妈 我爱你嘎^^

我不懂要写什么勒

对了 我好不明白你啊 你到底要怎样
要对我好还是不好 你好奇怪T.T

2.4.2010【早上】


晴 我好想你勒 昨天和娜走出去 可是你回了啦
他们看到你罢了 不甘愿 我很想你的说啊
你今天也没去 啊 检查的要小心喔
要想我们嘎 LOVE U

今天拜五了咯 晚上要去上课了
我很开心啊 不过 也很紧张 因为老师应该会叫我练给他看
唉 没关系!加油!这是一定会的 ↖(^ω^)↗



JAE JIN I miss you I love you
When you come to Johor Bahru
We must go to support the

I get to do yesterday, Huimin
He stresses that you want to come to Johor Bahru
Jun Wei and I are super happy
Where that is a lie
shit!!!






Dreams are important! I have to complete!


I love you mom
You are also very important to me
Grow up I will take care of you made money
^^


bass is my life




-THE END-

2 則留言: